Home / Δημοφιλή / Νέα υπηρεσία «myOAEDραντεβού»​

Νέα υπηρεσία «myOAEDραντεβού»​

Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Κατερίνης ενημερώνει τις εργαζόμενες και τους εργαζόμενους του Ν.Πιερίας ότι ο προγραμματισμός για επίσκεψη στις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ γίνεται μέσω της νέας υπηρεσία «myOAEDραντεβού» και αφορά μόνον όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά από το gov.gr και το www.oaed.gr.

​Το κλείσιμο του ραντεβού γίνεται με κωδικούς Taxisnet, είτε απευθείας μέσω του rantevouoaed.gov.gr, είτε μέσα από το gov.gr, επιλέγοντας την υπηρεσία «Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του ΟΑΕΔ» που βρίσκεται στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών».

​Κατά τη διαδικασία για το κλείσιμο του ραντεβού, ο ενδιαφερόμενος επιλέγει μια από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, εισάγοντας τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί και στη συνέχεια, επιλέγει ημέρα και ώρα, συμπληρώνοντας τα στοιχεία που απαιτούνται στα κενά πλαίσια.

​Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, οι πολίτες θα λαμβάνουν email επιβεβαίωσης του ραντεβού στο email που έχουν δηλώσει. Στο εισερχόμενο ηλεκτρονικό μήνυμα θα αναφέρονται οι πληροφορίες για το ραντεβού και θα παρέχεται η δυνατότητα επαναπρογραμματισμού ή ακύρωσης.

Δυνατότητα ορισμού ραντεβού μέσω της υπηρεσίας«myOAEDραντεβού» είναι οι εξής:

– Αιτήσεις παρόχων που δεν διατίθενται ηλεκτρονικά/προσκόμιση δικαιολογητικών
– Βεβαίωση λήψης Τακτικής Επιδότησης Ανεργίας (εκτός του τρέχοντος έτους)
– Υποβολή ενστάσεων για τις παροχές ασφάλισης πλην των κοινωνικών παροχών
– Υπηρεσία εξυπηρέτησης οικιστών εργατικών κατοικιών/ δανειοληπτών τέως ΟΕΚ
– Αίτηση καταβολής αποδοχών σε μαθητές – σπουδαστές – φοιτητές που απέχουν από την εργασίας τους για συμμετοχή στις γραπτές εξετάσεις
– Υποβολή αιτήσεων για καταβολή επιχορήγησης από εργοδότες/προσκόμιση δικαιολογητικών
– Υποβολή ενστάσεων από εργοδότες για προγράμματα απασχόλησης
– Αίτηση επιχορήγησης από εργοδότες για πρακτική άσκηση σπουδαστών ΑΤΕΙ – ΑΣΠΑΙΤΕ
– Υποβολή αίτησης αναγνώρισης χρόνου ανεργίας λόγω περιστασιακής απασχόλησης
– Διορθώσεις Στοιχείων Μητρώου/προσκόμιση δικαιολογητικών
– Έκδοση κλειδαρίθμου (όπου απαιτείται)
– Συμβουλευτική ανέργων
– Συμβουλευτική εργοδοτών
– Συμβουλευτική ανέργων Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων.
​Για όποια διευκρίνιση ή πρόβλημα, υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας μέσω της ιστοσελίδας του Εργατικού μας Κέντρου www.ekkaterinis.gr, στο πεδίο «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ».

Κατερίνη, 18-11-2021

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ